marți, 28 mai 2013

Primăria Mangalia, vinovată că locuitorii municipiului nu donează sânge?!

În acest weekend, la Spitalul Municipal din Mangalia a avut loc campania de donare de sânge organizată de Centrul Regional de Transfuzii Sanguine Constanţa. Deşi Mangalia număra la ultimul recensământ aproximativ 40.000 de locuitori, curios este că la Spitalul Municipal s-au prezentat în jur de 30 de persoane, printre care angajaţi ai unităţii. Numărul extrem de scăzut de donatori este pus de Alina Dobrotă, directorul Centrului de Transfuzii Sanguine Constanţa, pe seama primăriei Mangalia care ar fi trebuit să răspândească informaţia către populaţie, însă potrivit acesteia, implicarea primăriei lipseşte din acţiunile desfăşurate în ultimul an. Primăria Mangalia, prin reprezentantul desemnat de acum vreo doi ani, trebuie să asigure răspândirea informaţiei către populaţie, că altfel de unde să ştie oamenii. Mass-media ne-a ajutat, prin mesajele pe care noi le-am transmis, noi am dat efectiv telefoane fişă cu fişă, trebuie şi primăria să facă ceva că doar răspunde de localitatea respectivă. S-a telefonat săptămâna trecută, asistenta care a telefonat a vorbit cu persoana care se ocupă, dar ăsta-i rezultatul. Nu este prima oară, dar acum mi-am pierdut speranţa şi am făcut această menţiune în mod special. Noi ne descurcăm cum putem, a declarat, pentru Replica, Alina Dobrotă, directorul Centrului de Transfuzii Sanguine Constanţa. La rândul lor, reprezentanţii primăriei Mangalia susţin că au făcut toate demersurile pentru a fi informată populaţia să se prezinte şi să doneze sânge.


Replica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu