Municipiul Mangalia şi staţiunile din sudul litoralului vor fi
promovate, la începutul anului viitor, la numai puţin de trei târguri
naţionale şi internaţionale. Este vorba despre Târgul de Turism de la
Varşovia (martie 2015), cel de la Chişinău (martie 2015) şi Târgul de
Turism de la Romexpo, Bucureşti (martie 2015). Prezenţa staţiunilor
sudice româneşti la aceste manifestari de promovare va fi posibilă în
urma aprobării, de către Consiliul Local Mangalia, a bugetului de
publicitate şi evenimente pentru perioada octombrie 2014 – martie 2015.
Banii provin din taxa de promovare turistică, încasată de primărie de la
agenţii economici din zonă şi colectată la bugetul local până la 30
septembrie 2014.
Suma aprobată de aleşii locali pentru promovarea oraşului este de
559.294 lei, din care 500.000 de lei vor fi cheltuiţi pentru
evenimentele ce vor fi organizate la finele acestui an şi începutul
celui viitor. Potrivit proiectului de hotărâre, 165.000 de lei vor fi
cheltuiţi pentru materiale tipărite (harta Mangaliei şi staţiunilor,
ghidul turistic al oraşului, mape de prezentare, sacoşe, calendare,
agende etc), alte 30.000 de lei pentru materiale audio şi video (clipuri
video şi spoturi audio cu prezentarea obiectivelor turistice,
arheologice etc şi promovarea acestora în mass-media), iar 210.000 de
lei vor merge către participarea la cele trei târguri de turism
menţionate anterior.
Cititi mai mult pe editiadesud.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu