Cu toţii ştim că litoralul sudic nu are multe de oferit turiştilor:
infrastructura este dezastruoasă, străzile sunt acoperite de gropi,
trotuarele au dispărut, de ani buni, sub iarbă şi buruieni, numărul
maidanezilor îl concurează pe cel al clienţilor hotelurilor, iar
propunerile de entertainment sunt la pământ. În această situaţie, iată
că primăria a găsit, totuşi, soluţia miraculoasă ce va salva turismul în
sudul litoralului: va înfiinţa, în buricul Saturnului, un centru „de
informare şi promovare turistică“, o investiţie de aproape 600.000 de
lei. Centrul se va afla pe strada Greenport, în zona centrală a
staţiunii, înfiinţarea sa fiind motivată de „stabilirea de direcţii
strategice, astfel încât turismul să genereze un plus valoric inerent
unei revitalizări economice, sociale, cultural-artistice şi turistice“.
Proiectul va fi realizat cu fonduri europene (85%), guvernamentale (13%)
şi de la primărie (2%).
Un proiect similar, plătit cu bani grei şi destinat unei bune
informări a turiştilor ce aleg să stea la soare pe plajele din sudul
litoralului românesc este cel al infochioşcurilor.
Acestea au fost montate, în urmă cu câţiva ani, într-o serie de locaţii
din Mangalia şi staţiuni. Totuşi, utilitatea lor nu a fost dovedită până
acum, când cele câteva zeci de maşinării, ce ar fi trebuit să ofere
detalii despre unităţi de cazare şi alimentaţie publică, puncte de
atracţie turistică, informaţii utile (bancomate, oficii poştale,
farmacii, schimb valutar), modalităţi de transport, cluburi şi alte
modalităţi de agrement, sunt „decedate“ într-un număr mare.
Mai mult pe editiadesud.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu