sâmbătă, 26 aprilie 2014

Centru de promovare la Mangalia: infrastructură la pământ şi haite de maidanezi, dar turişti foarte bine informaţi

Cu toţii ştim că litoralul sudic nu are multe de oferit turiştilor: infrastructura este dezastruoasă, străzile sunt acoperite de gropi, trotuarele au dispărut, de ani buni, sub iarbă şi buruieni, numărul maidanezilor îl concurează pe cel al clienţilor hotelurilor, iar propunerile de entertainment sunt la pământ. În această situaţie, iată că primăria a găsit, totuşi, soluţia miraculoasă ce va salva turismul în sudul litoralului: va înfiinţa, în buricul Saturnului, un centru „de informare şi promovare turistică“, o investiţie de aproape 600.000 de lei. Centrul se va afla pe strada Greenport, în zona centrală a staţiunii, înfiinţarea sa fiind motivată de „stabilirea de direcţii strategice, astfel încât turismul să genereze un plus valoric inerent unei revitalizări economice, sociale, cultural-artistice şi turistice“. Proiectul va fi realizat cu fonduri europene (85%), guvernamentale (13%) şi de la primărie (2%).
Un proiect similar, plătit cu bani grei şi destinat unei bune informări a turiştilor ce aleg să stea la soare pe plajele din sudul litoralului românesc este cel al infochioşcurilor. Acestea au fost montate, în urmă cu câţiva ani, într-o serie de locaţii din Mangalia şi staţiuni. Totuşi, utilitatea lor nu a fost dovedită până acum, când cele câteva zeci de maşinării, ce ar fi trebuit să ofere detalii despre unităţi de cazare şi alimentaţie publică, puncte de atracţie turistică, informaţii utile (bancomate, oficii poştale, farmacii, schimb valutar), modalităţi de transport, cluburi şi alte modalităţi de agrement, sunt „decedate“ într-un număr mare.

Mai mult pe editiadesud.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu