marți, 1 aprilie 2014

Edilul Cristian Radu jură că n-a avut, vara trecută, nicio tarabă cu pepeni sau porumb!

Vara trecută, s-a tot vehiculat în oraş zvonul potrivit căruia primarul Cristian Radu, ascuns în spatele unor apropiaţi sau subordonaţi, ar fi deţinut în Mangalia şi staţiuni mai multe tarabe unde s-au comercializat pepeni şi porumb fiert/copt. Fiind foarte sensibil la imaginea pe care o afişează în faţa cetăţenilor urbei, edilul, aflat la întâlnirea cu agenţii economici din turism, a considerat că este necesar să dezmintă zvonul ce a dominat sezonul estival trecut. „Ştiu că aţi auzit că am avut, vara trecută, mai multe tarabe, dar vă asigur că nici eu, nici vreun cunoscut de-al meu nu am deţinut aşa ceva. Dacă veţi mai auzi asemenea zvonuri, vă rog să mă sunaţi la orice oră din zi şi din noapte să aflaţi de la mine dacă este adevărat sau nu”, a precizat primarul Cristian Radu.

Mai mult pe editiadesud.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu