Vineri seara, după o absență de un an, membrii Fundației Callatis ’96
s-au reunit într-o ședință în cadrul căreia s-a decis alegerea noii
structuri de conducere. La întâlnire au participat atât membri care s-au
implicat activ în manifestările fundației, cât și persoane care, în
ultimii 4 ani, au hotărât să facă un pas înapoi. Printre cei care s-au
aflat în sala de ședințe a fundației s-au aflat președintele de onoare,
Zanfir Iorguș, președintele în exercițiu până la momentul alegerilor,
dr. Laura Condur, ing. Mariana Iorguș, prof. Ramona Buzea, prof. Vianora
Avădanei, av. Maria Andrei, av. Daniela Nistor, prof. Claudia
Ștefănescu, dr. Laura Cârlan, dr. Viorel Oleniuc, Irimie Szekely,
consilierii locali Paul Foleanu și Vasile Iorga, Sebat Beghim, Ionuț
Vaida, artistul plastic Karl Robert Perko, alte cadre didactice,
întreprinzători și reprezentanți ai societății civile.
Ordinea de zi a cuprins proiecte care s-au referit la raportul
activității fundației în ultimii patru ani, modificarea statutului
structurii, completarea Regulamentului de organizare și a componenței
Consiliului Director, alegerea noului președinte, cât și a
vicepreședintelui, directorului executiv, consilierului juridic.
Noutatea a constituit-o crearea funcției de secretar ce i-a revenit
Gabrielei Irimia, care va avea ca atribuție pe lângă întocmirea întregii
documentații, colectarea cotizației lunare, redusă din anul 2014 de la
10 la 5 lei.
La unison, membrii fundației au luat decizia ca ing. Zanfir Iorguș să
fie cel care îi va coordona în următorii 4 ani. Fondator al Fundației
Callatis ’96, Zanfir Iorguș a avut în ultimii 4 ani, calitatea de
președinte onorific, însă de acum înainte va fi cel care se va afla la
butoane, nu în umbră.
Omul care a revigorat fundația timp de 4 ani, în calitate de
președinte, dr. Laura Condur a declarat că seria de acțiuni pe care a
organizat-o în această perioadă a avut un impact important asupra
beneficiarilor, elevi supradotați sau persoane cu posibilități
financiare reduse. „Ne-am adresat tuturor categoriilor sociale,
proiectele având corespondență atât în Asistență socială, cât și în
Cultură și Educație. Sper ca efortul muncii mele să se fi pliat pe
nevoile cetățenilor municipiului nostru, pe care am încercat să-i ajutăm
în măsura în care a fost posibil”, a declarat dr. Laura Condur.
Tot în urma exprimării votului, membrii au decis ca în următorii 4
ani, funcția de director executiv să fie ocupată de prof. Ramona Buzea.
De asemenea, s-a votat ca mandatul de vicepreședinte să revină
pastorului Dorel Toma, iar cel de consilier juridic, av. Daniela Nistor.
În privința celor trei comisii ale fundației, respectiv
Învățământ-Cultură, Sănătate-Asistență și Socială,
Economică-Religie-Sport, s-a stabilit ca președinții să fie aleși la o
întâlnire viitoare, aceștia urmând să fie desemnați din rândul membrilor
care le compun.
Președintele Zanfir Iorguș a declarat că pentru perioada ce va veni
are ca prioritate accesarea fondurilor europene cu ajutorul cărora să
fie demarate proiecte din toate domeniile de activitate.
editiadesud.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu