duminică, 24 noiembrie 2013

Zanfir Iorguș, reales în funcția de președinte al Fundației Callatis ‘96

Vineri seara, după o absență de un an, membrii Fundației Callatis ’96 s-au reunit într-o ședință în cadrul căreia s-a decis alegerea noii structuri de conducere. La întâlnire au participat atât membri care s-au implicat activ în manifestările fundației, cât și persoane care, în ultimii 4 ani, au hotărât să facă un pas înapoi. Printre cei care s-au aflat în sala de ședințe a fundației s-au aflat președintele de onoare, Zanfir Iorguș, președintele în exercițiu până la momentul alegerilor, dr. Laura Condur, ing. Mariana Iorguș, prof. Ramona Buzea, prof. Vianora Avădanei, av. Maria Andrei, av. Daniela Nistor, prof. Claudia Ștefănescu, dr. Laura Cârlan, dr. Viorel Oleniuc, Irimie Szekely, consilierii locali Paul Foleanu și Vasile Iorga, Sebat Beghim, Ionuț Vaida, artistul plastic Karl Robert Perko, alte cadre didactice, întreprinzători și reprezentanți ai societății civile.
Ordinea de zi a cuprins proiecte care s-au referit la raportul activității fundației în ultimii patru ani, modificarea statutului structurii, completarea Regulamentului de organizare și a componenței Consiliului Director, alegerea noului președinte, cât și a vicepreședintelui, directorului executiv, consilierului juridic. Noutatea a constituit-o crearea funcției de secretar ce i-a revenit Gabrielei Irimia, care va avea ca atribuție pe lângă întocmirea întregii documentații, colectarea cotizației lunare, redusă din anul 2014 de la 10 la 5 lei.
La unison, membrii fundației au luat decizia ca ing. Zanfir Iorguș să fie cel care îi va coordona în următorii 4 ani. Fondator al Fundației Callatis ’96, Zanfir Iorguș a avut în ultimii 4 ani, calitatea de președinte onorific, însă de acum înainte va fi cel care se va afla la butoane, nu în umbră.
Omul care a revigorat fundația timp de 4 ani, în calitate de președinte, dr. Laura Condur a declarat că seria de acțiuni pe care a organizat-o în această perioadă a avut un impact important asupra beneficiarilor, elevi supradotați sau persoane cu posibilități financiare reduse. „Ne-am adresat tuturor categoriilor sociale, proiectele având corespondență atât în Asistență socială, cât și în Cultură și Educație. Sper ca efortul muncii mele să se fi pliat pe nevoile cetățenilor municipiului nostru, pe care am încercat să-i ajutăm în măsura în care a fost posibil”, a declarat dr. Laura Condur.
Tot în urma exprimării votului, membrii au decis ca în următorii 4 ani, funcția de director executiv să fie ocupată de prof. Ramona Buzea. De asemenea, s-a votat ca mandatul de vicepreședinte să revină pastorului Dorel Toma, iar cel de consilier juridic, av. Daniela Nistor. În privința celor trei comisii ale fundației, respectiv Învățământ-Cultură, Sănătate-Asistență și Socială, Economică-Religie-Sport, s-a stabilit ca președinții să fie aleși la o întâlnire viitoare, aceștia urmând să fie desemnați din rândul membrilor care le compun.
Președintele Zanfir Iorguș a declarat că pentru perioada ce va veni are ca prioritate accesarea fondurilor europene cu ajutorul cărora să fie demarate proiecte din toate domeniile de activitate.

editiadesud.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu