marți, 18 iunie 2013

Cristian Radu: Ştiu problema, trebuie să ne ajute şi cetăţenii. Prioritatea zero în Mangalia: câinii fără stăpân

Problema pe care cetăţenii i-o reproşează cel mai des primarului Mangaliei, Cristian Radu, este cea legată de câinii fără stăpân. Edilul susţine că ştie acest lucru şi că rezolvarea acestei probleme reprezintă o prioritate zero. Ne preocupă şi deja am făcut primii paşi, mă refer la sterilizarea unor câini, să sperăm că până la sfârşitul anului nu mai găsim câini pe străzile Mangaliei, decât răzleţ. Dar aici trebuie să ne ajute şi cetăţenii. Am fost, de exemplu, să sterilizăm câinii, şi s-au opus cetăţenii. Îi luau şi îi închideau în scara blocului, declară primarul Mangaliei, Cristian Radu. Ştiu problema, ne preocupă, vin periodic oameni muşcaţi de câini să se plângă. Mă doare sufletul pentru că am văzut şi copii muşcaţi de câini. Dar, repet, trebuie să ne ajute şi cetăţenii. După ce vom rezolva problema câinilor fără stăpân, vom trece la problema câinilor cu stăpân pentru că, dacă nu suntem atenţi, peste 2-3 ani vom avea la fel de mulţi câini pe stradă. Ei trebuie să fie sterilizaţi. Asta se face în orice stat civilizat. Sterilizarea este gratuită. Dar, dacă nu vor stăpânii, atunci ei vor fi amendaţi, a anunţat Radu.

Replica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu