luni, 5 august 2013

Am „scăpat“, deocamdată, de blocarea roţilor

Consilierii locali au aprobat, în şedinţă ordinară, modificarea Regulamentului de Organizare şi Funcţionare a ADPP-ului şi al Serviciului Public de Asistenţă Socială. Tot pe ordinea de zi a şedinţei ordinare de astăzi au figurat desemnarea unui reprezentant din cadrul Consiliului Local în Consiliul de Administraţie şi conducere al asocierii dintre ADPP şi S.C. Arena Events SRL – pentru această funcţie fiind ales Ilie Marius – şi a altuia în Consiliul de Administraţie şi conducere al asocierii dintre acelaşi serviciu şi SC New International Circuit SRL – „alesul“ consilierilor fiind Dragoş Angelescu, directorul adjunct al ADPP Mangalia -, dar şi aprobarea documentaţiei aferente procedurii de licitaţie publică deschisă în vederea concesionării unui număr de şase standuri pentru vâzare de carte.
Consilierii au mai fost de acord cu modificarea şi completarea Regulamentului de gestionare a populaţiei canine. Astfel, aleşii au votat completarea articolului 47 al vechiului regulament, stipulând că: „încredinţarea câinilor revendicaţi sau ceruţi spre adopţie se va face numai după ce aceştia au fost sterilizaţi, vaccinaţi antirabic, deparazitaţi şi identificaţi prin aplicare de crotali. Pentru câinii care au fost încredinţaţi anterior în baza declaraţiei-angajament, ridicaţi de către echipajul specializat de pe domeniul public, taxa de revendicare stabilită de HCL în valoare de 212,54 de lei va fi dublată la a doua revendicare şi următoarele“.
În ceea ce priveşte unul dintre punctele „fierbinţi“ de pe ordinea de zi, cel al aprobării Regulamentului de blocare a roţilor autoturismelor parcate ilegal pe drumurile şi domeniile publice, acesta mai are de aşteptat. Iniţiatorul, primarul Cristian Radu, a retras acest punct de pe ordinea de zi.
editiadesud.ro 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu